Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli karton posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 534249046.

Jeśli Twoje zamówienie realizowane zostało z formą płatności “za pobraniem” po uiszczeniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:

Jeśli jakikolwiek produkt (nie dotyczy wzorów szydełkowych) prosimy o kontakt drogą mailową na adres: motkidobromirki@gmail.com.

ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości z reklamacją poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.

Zwrot produktów

Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Odeślij do nas towar w ciągu kolejnych 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy.

Zwrotowi nie podlegają produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta (motki zrobione na podstawie Twojego zestawienia kolorystycznego).

Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można złożyć na formularzu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu zamówienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym: motkidobromirki@gmai.com w celu uzyskania listu przewozowego do zwrotu.

Po otrzymaniu zwróconego towaru zwrócimy środki o równowartości zwracanego towaru z kosztami dostawy na wskazany rachunek bankowy.

Zwrotom nie podlegają: motki zrobione na indywidualne zamówienie oraz wzory szydełkowe.